csen
PO: 8:00 - 10:00   13:00 - 16:00
ST:  8:00 - 10:00   16:00 - 19:00
Slider

ČEZ - plánované přerušení dodávky elektřiny 12.7.2021 Podbrahy

cezdistribuce logonew

 

 










Oznámení o přerušení dodávky elektřiny č.110060781961


Dovolte, abychom Vás upozornili na přerušení dodávky elektrické energie v obci Skorkov dne 12.7.2021 od 8:00 do 14:30
Plánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality:

Podbrahy (obec Skorkov, okres Mladá Boleslav)
č.p. 1-16. 18, 22, 23, 25, 27

kat. území Skorkov (kód 748382): parc.č. 324/2

ČEZ Distribuce a.s.

pdfČEZ - oznámení č.110060781961

 

Zrušení úředních hodin 9.6.2021 a 14.6.2021

Vážení spoluobčané,

velmi se omlouváme, ale z provozních důvodů rušíme úřední hodiny OÚ Skorkov ve středu 9.6.2021 a pondělí 14.6.2021.

Pro neodkladné záležitosti nás, prosím, kontaktujte elektronicky nebo telefonicky viz kontakty níže:

 - e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

- datové schránky: mmmbith

- telefonu: 326 921 133 nebo 702 097 898

 

Děkuji za pochopení,

Tomáš Zach
Starosta obce

Z-BOX od firmy Zásilkovna s.r.o. ve Skorkově

Vážení spoluobčané,
 
na autobusovou zastávku ve Skorkově byl instalován Z-BOX od firmy Zásilkovna s.r.o., který slouží pro příjem a výdej zásilek. V provozu bude od 31.5.2021.

Více informací naleznete na:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/z-box-skorkov-skorkov-55

OÚ Skorkov
 
image 2021 05 19 at 11.44.59

Přemístění kontejneru na bioodpad ve Skorkově

Vážení spoluobčané,

upozorňujeme, že kontejner na bioodpad ve Skorkově byl přemístěn. Z původního místa u urnového háje je nově umístěn v ulici za tenisovými kurty TJ Rekreant viz přiložené foto.

Děkujeme za pochopení.

OÚ Skorkov

 

 image 2021 05 26 at 14.43.40

Výběrové řízení - oddělení stavebního úřadu Magistrát města Mladá Boleslav

Výběrové řízení č. 7/2021 na obsazení pracovního místa - Statutární město Mladá Boleslav

pdfVýběrové řízení č. 7/2021 na obsazení pracovního místa - Statutární město Mladá Boleslav


Výběrové řízení č. 8/2021 na obsazení pracovního místa - Statutární město Mladá Boleslav

pdfVýběrové řízení č. 8/2021 na obsazení pracovního místa - Statutární město Mladá Boleslav

Velkoobjemové kontejnery a svoz nebezpečných odpadů

ave logo

Kontejnery na velkoobjemový odpad [21.5. – 23.5. 2021]

Budou přistaveny v pátek 21.5.2021 odpoledne na těchto místech:

• Skorkov - !Pozor změna umístění! - u tenisovém hřiště TJ Rekreant 
• Otradovice - u tenisového hřiště TJ Sokol

Mobilní svoz nebezpečných odpadů [22. 5. 2021]


Stanoviště

Čas

Otradovice

8:00 - 8:20

Podbrahy

8:25 - 8:45

Skorkov

8:50 - 9:10

Prosíme o dodržování předávaných odpadů!

Odpady, které budou přebírány:

• nebezpečný odpad – oleje, znečištěné obaly, barvy, lepidla, pryskyřice, mastné tkaniny, ředidla, rozpouštědla, kyseliny, zásady, pesticidy, léky, AKU baterie, monočlánky, atd.

• elektrospotřebiče – lednice, televize, monitory, zářivky, drobné elektrospotřebiče. Jelikož lednice, televize a monitory patří do systému zpětného odběru, budou tyto elektrospotřebiče převzaty pouze kompletní.

• pneumatiky – od osobních automobilů bez disků, ostatní pneumatiky (to znamená disky, traktorové atd.) nebudou převzaty!

V rámci mobilního svozu nebezpečného odpadu nebude přebírán z kapacitních důvodů objemný odpad (nábytek, linolea, koberce atd.) – nejedná se o nebezpečný odpad. 

Dodržujte, prosím, aktuální vládní nařízení (respirátory, rozestupy atd.), platné v den svozu.
Děkujeme!



pdfLeták MSNO 2021

pdfVelkoobjemové kontejnery 2021 - leták

 

Jarní úklid obce

Obecní úřad Skorkov ve spolupráci s místními spolky

pořádá 

22. května 2021

 jarní úklid našich obcí "Ukliďme Skorkov, Podbrahy, Otradovice" 

Sraz účastníků je v 9 hodin na autobusových zastávkách ve Skorkově, Podbrahách a Otradovicích.

Pytle zajištěny. S sebou si doneste pracovní rukavice (pro děti zajištěny) a dobrou náladu. 😊
Po skončení akce, pokud to bude s ohledem na aktuální vládní opatření možné, budeme na zahradě OÚ opékat špekáčky.

uklidmecesko background02

 

 

Obnova úředních hodin

Obecní úřad obnovuje od 10. 5. 2021 úřední hodiny pro veřejnost.

Úřední hodiny budou probíhat v následujících časech:

Pondělí     8:00 – 10:00   13:00 – 16:00

Středa      8:00 – 10:00   16:00 – 19:00

V ostatních případech po předchozí telefonické dohodě.

Termín osobní schůzky s vedením obce, prosíme, telefonicky domluvit předem.

 

Žádáme občany, aby i nadále preferovali písemný, telefonický či elektronický kontakt, ve všech případech, kdy je to možné. 

Děkujeme za pochopení!


skorkov logo










Nabídka příměstských táborů s Funatic Clubem - Brandýs nad Labem

inz ml 98x132 funatic pt2021 33 05

Sčítání lidu, domů a bytů 2021

scitanilogoweb

 

BEZPEČNĚ, ONLINE, RAZ DVA. SČÍTÁNÍ 2021.

Online sčítání 27. 3. - 11. 5. 2021

Sčítání 2021 začalo rozhodným okamžikem o půlnoci z 26. na 27. 3. online sčítáním. Z důvodů epidemické situace byla možnost sečíst se online prodloužena do 11. 5. Elektronický sčítací formulář naleznete na webu www.scitani.cz  nebo v mobilní aplikaci Sčítání21, která je dostupná v Google Play i App Store. Online formulář můžete jednoduše a bezpečně vyplnit z pohodlí domova i za ostatní členy domácnosti, ať už se jedná o rodinné příslušníky nebo o starší příbuzné.

Listinné sčítání 17. 4. - 11. 5. 2021

Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17. 4. do 11. 5. vyplnit a odevzdat listinný sčítací formulář. Jeho distribuci zajišťují sčítací komisaři, což jsou zaměstnanci České pošty, příp. Českého statistického úřadu. Vzhledem k současné epidemické situaci upravil ČSÚ v součinnosti s Českou poštou distribuci a sběr listinných formulářů tak, že při nich dojde k výraznému omezení fyzických kontaktů mezi sčítacími komisaři a obyvatelstvem. Distribuce formuláře spolu s odpovědní obálkou do domácností bude probíhat podob­ně, jako nyní probíhá doručování doporučených poštovních zásilek, při dodržování přísných hygienických pravidel (respirátor, dezinfek­ce, fyzický kontakt primárně venku, minimalizace doby kontaktu). Sčítací komisaři budou také pravidelně testováni na koronavirus. Z epidemických důvodů však nebudou pomáhat s vyplňováním formulářů. V případě potřeby se můžete obrátit na info­linku 253 253 683, napsat dotaz na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo chatbota a online chat virtuální poradny na webu scitani.cz a v elektronickém formuláři.

Vyplněné formuláře bude možné zdarma odeslat v odpovědní obálce prostřednictvím schránek České pošty nebo odevzdat na kontaktních místech sčítání (viz dále). Na kontaktních místech sčítání bude možné si formulář i vyzvednout. I po obdržení listinného formuláře bude stále platit možnost využít praktičtější i jednodušší online způsob sečtení.

Koho se sčítání týká

Sčítání 2021 je povinné pro všechny osoby, které mají k rozhodnému okamžiku trvalý pobyt nebo přechodný pobyt nad 90 dnů na území ČR. Sečíst se musí každá taková osoba, bez ohledu na místo skutečného pobytu, věk, svéprávnost a zdravotní stav. Za osoby mladší 18 let, osoby omezené ve svéprávnosti a podobně provádí sečtení jejich zákonný zástupce, opatrovník nebo osoba k tomu oprávněná. Sčítání se týká i cizinců přítomných v ČR v rozhodný okamžik, s výjimkou diplomatů nebo cizinců s krátkodo­bým pobytem do 90 dnů.

Kontaktní místa

Kontaktní místa Sčítání 2021 najdete na cca 800 vybra­ných pobočkách České pošty a všech krajských správách Českého statistického úřadu. Poskytují široké veřejnosti informace o sčítání a jsou také místy, na kterých lze získat nebo odevzdat listin­né formuláře. Na kontaktních místech budou zavedena přísná hygienická opatření. Adresy a telefony kontaktních míst sčítání zjistíte na webu https://scitani.ceskaposta.cz.

Ochrana dat

Bezpečnost dat sčítání je zásadní. Veškeré údaje jsou zpracovávány v souladu s příslušnými právními předpisy a používány jsou maximálně zabezpečené informační systémy.

Veškeré informace o sčítání naleznete na webu www.scitani.cz. Informace k vyplnění sčítacího formuláře jsou dostupné v sekci „Jak se sečíst“.  Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete v sekci „Časté dotazy“.

pdfLeták - Sčítání lidu 2021

 

 

Informace o změně způsobu oznamování plánovaných přerušení elektřiny

Od 1. 1. 2021 se již nevylepují papírová oznámení a přecházíme na elektronický způsobinformování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.

Více informací o novém způsobu oznamování plánovaných přerušení elektřiny naleznete v přiloženém dokumentu:


pdfČEZ - Leták_kampaň_obce

 

S přátelským pozdravem

Mgr. Ondřej Horák
Vedoucí odboru Obsluha pro veřejný sektor
ČEZ Distribuce, a. s.

Tisková zpráva Pražské integrované dopravy - testování řidičů

pdfTZ - testování řidičů - Covid 19

ČEZ - přerušení dodávky elektřiny 11.3. a 22.3.2021 - Otradovice (vybraná místa)

INFORMACE O PLÁNOVANÉM PŘERUŠENÍ DODÁVKY ELEKTŘINY

Jménem provozovatele distribuční soustavy společnosti ČEZ Distribuce, a. s., si Vás dovolujeme informovat o plánovaném přerušení dodávky elektřiny č. 110060752760 a 110060746065 ve Vaší obci / městě:

Otradovice

Dne

Od

Do

11.3.2021

7:30

11:00


Otradovice

75, 77, parc. č. 76/2, parc. č. 76/5

Dne

Od

Do

22.3.2021

7:30

15:30


Otradovice

parc. č. 275/54


Upřesnění rozsahu plánovaného přerušení dodávky elektřiny včetně adres dotčených odběrných míst naleznete na našich webových stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky.

Na uvedených webových stránkách se odběratelé mohou rovněž přihlásit k bezplatnému individuálnímu zasílání oznámení o poruchách a plánovaných přerušeních dodávky elektřiny.

Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektřiny bude rovněž provedeno způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací.

Přerušení dodávky elektřiny je plánováno pouze v nezbytně nutném rozsahu, a to z důvodu prací spojených se zajištěním bezpečného a spolehlivého provozu distribuční sítě.

Děkujeme Vám za vstřícnost a pochopení.

S pozdravem.

ČEZ Distribuce, a. s.

Prohlášení k situaci v ZŠ Sojovice

pdfProhlášení k situaci v ZŠ Sojovice.pdf

Poplatky pro rok 2021

POPLATKY

Poplatek za svoz komunálního odpadu

  • 750,- Kč za trvale hlášenou osobu,
  • 750,- Kč za stavbu určenou k rekreaci,
  • 750,- Kč za byt nebo dům, ve kterých není hlášena žádná fyzická osoba.

Pro trvale hlášené osoby platí i nadále, že poplatek je možné hradit ve dvou stejných splátkách, vždy nejpozději do 31. 1. a do 30. 6. 2021. Pokud nebude 1. polovina poplatku uhrazena do 31. 1. 2021, nebude poté již možné poplatek rozdělit na 2 splátky.

Poplatky za stavbu určenou k rekreaci nebo za byt a dům, ve kterých není hlášena k pobytu žádná fyzická osoba jsou splatné nejpozději do 31. 1. 2021.

Poplatek za psa

70,- Kč za 1 psa a 150,- Kč za každého dalšího psa.

Poplatky za psa jsou také splatné nejpozději do 31. 1. 2021.

 

Veškeré poplatky můžete uhradit jak hotově v úředních hodinách na obecním úřadě, tak převodem na bankovní účet.

číslo bankovního účtu: 483990319/0800

variabilní symbol ve tvaru [část obce][RD/byt nebo chata][č.p. nebo č.e.]

  • [část obce]

Skorkov

1

Podbrahy

2

Otradovice

3

  • [RD/byt nebo chata]

RD/byt

1

Chata

2

Příklad:

VS 1132 = Skorkov č.p. 32

VS 3232 = Otradovice č.e. 32

 

 Prosíme, uveďte tuto identifikaci také do poznámky platby – nejlépe jméno majitele, číslo a typ objektu a část obce ve které se objekt nachází.

csen
PO: 8:00 - 10:00   13:00 - 16:00
ST:  8:00 - 10:00   16:00 - 19:00